صفحه نخست >>  عمومی >> پرسمان
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۳۴۲۸۷

علت اخلال در جایگاهای سوخت‌ چه بود؟ 

در آستانه آبان ماه و از چند روز قبل شایعه رشد نجومی قیمت بنزین را طرح کردند و دیروز سامانه هوشمند توزیع بنزین مختل شد.هدف این اقدامات ایجاد ارتباط بین الاذهانی بین حال و سال٩٨ و القای این همانی است.

تا موقع‌ای که شبکه ملی اطلاعات در کشور هنوز هیچ گونه زیر ساخت و بستری نداشته باشد، و تا زمانی که یک فضای مجازی مستقل نداشته باشیم دیگران خیلی راحت تمام پمپ‌بنزین‌های کشور و حتی .... را به راحتی و آسان هک می کنند، این در حالی است  که هنوزمسئولین مربوطه درباره لزوم یا عدم لزوم طرح_صیانت و سایر بدیهیات،به یک نقطه مشترک نرسیده‌اند
جنگ های سایبری، همه کشورهای آینده نگر و هوشیار را بر آن داشته که تا می توانند از میزان وابستگی به شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی عاریتی بکاهند.
‏البته حمله دیروز به سیستم هوشمند سوخت شاید بخاطر حمله دوهفته پیش به سایت دفاعی آمریکا و اسرائیل هم باشد، دوهفته پیش مایکروسافت از دسترسی هکرهای ایرانی به اطلاعات شرکت‌های دفاعی آمریکا و اسرائیل خبر داده بودند که البته در ایران به این خبر پرداخته نشد، شاید حمله سایبری دیروز‌ به سامانه کارت هوشمند بنزین در مقابل آن حمله سایبری، مضحک است، مانند قدرت پوشالی شان ، آمریکا در منطقه نتیجه ای نگرفته و بخاطر حفظ آبروی از دست رفته خودش با همکاری اسرائیل  دست به هر کاری می زند .

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات